KARIÉRA
Account manager
„Hledáme obchodníka tělem i duší, někoho, kdo má rád techniku a zároveň rád pracuje s lidmi. Hledáme obchodníka, který chce být pánem svého času a který si chce vybudovat svoji kariéru podle svých představ.“ říká Petr, CSO Solverita:
Co Vás čeká prvního půl roku:
- Intenzivní školení a pak hned cesta za (potenciálními) zákazníky. Jako pracovní nástroje budete mít k dispozici mobilní telefon, notebook a firemní auto. Je na vás, která cesta za zákazníkem vám nejlépe vyhovuje. Podle dosavadních zkušeností očekáváme kombinaci telefonického a osobního kontaktu.
- První obchody. Na konci prvního půlroku budete mít několik nových zákazníků a budete schopni generovat marži z prvních projektů. Abychom vám zajistili dostatečnou motivaci, tak v prvních třech měsících po nástupu od nás dostanete oba bonusy rovnou do výplaty. V dalších měsících už vám je bude platit kvalita vaší práce (osobní ohodnocení) a marže (nezastropovaný podíl na marži).
- Nastavíte si fungování vašeho pracovního času. Práce u nás je hybridní, takže budete dělat jak z kanceláře, tak z home office. Chceme, aby si naši obchodníci uměli zorganizovat svůj pracovní čas sami. Pokud uvidíme, že se na ně můžeme spolehnout, je na nich, v jakém poměru budou dělat z kanceláře či z domova.
Co Vás čeká první rok:
- Budování a rozšiřování zákaznické báze.
- Hledání nových obchodních příležitostí a budování vztahů s existujícími zákazníky.
- Na konci prvního roku od vás očekáváme, že budete už platnou součástí našeho týmu. Samostatně myslící a konající jednotkou, která už se v našem firemním prostředí a u zákazníků umí pohybovat jako ryba ve vodě.
A co bude následující roky:
- Budování, správa a řízení portfolia zákazníků. Očekáváme, že budete pánem svého byznysu a budete se sám/sama rozhodovat, které zákazníky si v portfoliu necháte a které předáte kariérně mladším kolegům. Jste manažerem, a tudíž si u nás plně řídíte svoji kariéru sám/sama.
Očekáváme, že:
- Excelentně zvládáte obchodní jednání a dokážete se zorientovat v potřebách ICT služeb u firemních zákazníků.
- Máte prozákaznické myšlení.
- Umíte řídit svůj pracovní čas a nastavit si správné priority.
- Jste osobnost, která umí jednat samostatně, ale zároveň umíte být platnou součástí týmu a lidsky do něj zapadnout.
- Umíte vyhledat obchodní příležitost a dotáhnete ji zdárně do konce.
- Určujete směr vývoje obchodních případů. Myslíte strategicky a umíte se správně rozhodovat.
- Máte růstově nastavenou mysl.
- Jednáte za každých okolností eticky.
Co Vám nabízíme:
- Možnost být jednou z klíčových osob při budování nové firmy a možnost kariérního růstu (jsme na začátku budování firmy a kdo bude chtít, může růst spolu s firmou).
- Spolupráci na IČO s podmínkami běžného HPP – případná dvouměsíční výpovědní lhůta, placená dovolená, sick days
- Počet dnů dovolené rostoucí s odpracovanými roky
- Finanční ohodnocení a benefity odpovídající pozici a odpovědnosti.
- Dva typy bonusu- osobní ohodnocení a podíl na marži, který není zastropovaný.
- Individuální pracovní dobu a možnost práce odkudkoliv.
- Veškeré technické vybavení a podporu.
- Velkou volnost v rámci nastavených mantinelů.
- Místo výkonu práce v Praze.
- Nástup je možný podle dohody.
Chcete se dozvědět víc? Prosím kontaktujte nás na mailu: [email protected], nebo telefonicky na tel: 731 492 241.
Rádi se s Vámi setkáme osobně a probereme vzájemná očekávání.
Kandidovat
Zavolejte nám
Napište nám
Fakturační údaje
Solverita s.r.o.
Varšavská 715/36
120 00 Praha 2
IČO: 11966491
VAT: CZ11966491
Bankovní spojení
Bankovní spojení
Raiffeisenbank, a.s.
Číslo účtu: 981089108/5500
IBAN: CZ73 5500 0000 0008 9108 9108
SWIFT: RZBCCZPP